Vi gillar nöjda kunder – inte missnöjda. Därför vill vi gärna att du tar kontakt med oss om du har råkat ut för något, t ex ett reklamationsärende (läs mer om reklamationer här).
Tänk på att fylla i alla uppgifter nedan – det gör att vi enklare och snabbare kan hantera ditt ärende.
Framför allt vill vi att du:
Tack för att du tar dig tid.
Vi värnar om din integritet och strävar alltid efter att skydda dina personuppgifter på bästa sätt.
Vi behandlar dina personuppgifter i syfte att hantera dina kundtjänstärenden,
t ex för att kommunicera med dig och besvara dina frågor, boka tid för service eller reparation i någon av våra verkstäder, samt utreda klagomål- och reklamationsärenden. Vi hjälper även gärna dig att
registrera dig som medlem i vår kundklubb. Behandlingen är nödvändig för att tillgodose vårt och ditt berättigade intresse av att hantera kundtjänstärenden.
De personuppgifter som behandlas är namn, kontaktuppgifter, korrespondens med dig, information om klagomålet i sig, information om ditt köp/utförd service eller reparation, samt information om ditt fordon. Vid registrering i vår kundklubb kommer vi även att behandla ditt personnummer.
Vi sparar dessa uppgifter så länge ärendet pågår och för en tid om 12 månader efter det att ärendet har avslutats i syfte att kunna ge dig bäst möjliga service. Vill du veta mer om hur vi behandlar dina personuppgifter kan du läsa mer här